Incorrect information about wireless phones and the risk for brain tumours in a Swedish newspaper

The well known Swedish daily newspaper, Svenska Dagbladet, has published an article that does not give correct information on the risk for brain tumours from use of wireless phones. The newspaper has refused to publish our rebuttal. It is now published in the medical journal, Medicinsk Access (only in Swedish).